درد تنهایی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وروجک شیطون و آدرس sara pichaky.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

درد تنهایی کشیدن


مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی‌ روی کاغذِ سفید


شاهکاری میسازد به نامِ دیوانگی…!


و من این شاهکارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم


خریده ام…

 

تو هر چه میخواهی‌ مرا بخوان


دیوانه


خود خواه


بی‌ احساس…….

 

نمیــــــــفروشــــــــــم​..!

 



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت23:38---12 مرداد 1393
دلم داغون...توام با اون...زیربارون...رفتی آروم...سرت گرمو...تنم سردو...لبات خندون....چشام گریون...دلت قرصو...دلم ویرون...چه حالیم...زیربارون...فرشتم شد...واسم حیوون...بازم سیگار...که سوخت آروم.............

محمد و مونا
ساعت4:30---21 تير 1393


خدایا می خواهم اعتراف کنم

دیگر نمی توانم

خسته ام من امانت دار خوبی نیستم

مرا از من بگیر

مال خودت

من نمی توانم نگهش دارم ...


لیلا
ساعت17:26---1 خرداد 1393
سلام وبلاگ خوبی داری مخصوصا قالبت که عالیه دوست داشتی بهم سری بزن

باصدای بی صدا
ساعت20:44---28 ارديبهشت 1393
واقعا عالی بود

شیرین مهربون
ساعت18:57---28 ارديبهشت 1393
سلام وروجکم وبلاگت خیلیییییییی خوشکله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 28 / 2 / 1393برچسب:, ] [ 18:42 ] [ _-_وروجک شیطون_-_ ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 13587
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



دريافت همين آهنگ